♂♂l][Ξ¯▪ـ‗_Barlaman_‗ـ▪¯Ξ][l♂♂
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

♂♂l][Ξ¯▪ـ‗_Barlaman_‗ـ▪¯Ξ][l♂♂

تكلم تجد من يسمع -برلمان الشباب والطلائع-
 
الرئيسيةالبوايةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 خبر هام ومضحك

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sport_heart
عضو
عضو
avatar

ذكر المزاج : اه شغال

مُساهمةموضوع: خبر هام ومضحك   الأحد أغسطس 02, 2009 6:36 pm

بسراحه خبر مضحك لان تمسال ( الفارس العربى ) قد وقع بسراحه هو خبر مضحك بس فى نفس الوقت هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


لان الذى عمله لم يكن يفعله بجد و لكن كان يهمل فى عمله فمن المفروض ان يفعله بجد لانه شئ مشرف ان يكون تمسال ( الفارس العربى )

فى مدينة(الدلنجات) فارجوا يعيدوا صناعته بجد حتى تصبح مصر بها تمسال ( الفارس العربى ) ومن سبب وقوعه اهمال الناس


لهذه المناطق التى هى مصدر مهههههههههههههههم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الجنرال
عضو برلماني
عضو برلماني
avatar

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام ومضحك   الثلاثاء أغسطس 04, 2009 11:48 am

بسم الله الرحمن الرحيم

هوموضوع مهم بس هو قدم
وكمان دة مش مكانة خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: خبر هام ومضحك   السبت أغسطس 08, 2009 3:40 pm

ع فكرة الموضوع مش مضحك وانا مكنتش اعرف المعلومة دي يمكن عشان مبخرجش كتير انا مش عارفه اقول ايه بس هو يوم ماتتعمل حاجه كويسه ف البلد تتعمل باهمال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: خبر هام ومضحك   السبت أغسطس 15, 2009 5:31 pm

نيس توبيك

بس متهيئلى فعلا ان مش ده مكان الموضوع وعايز تعرف فاانت تحطه فى فرفشة او كلام × كلام او كلام حر بس الحقيقة مش ده مكانه وانا شايف ان الموضوع مش مهم اصلاااااااااااااااااااااااااا
ياريت مايكنش كلامى زعلك بس هى دى الصراحة
تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lost angel
عضو برلماني شديد
عضو برلماني شديد
avatar

انثى الموقع : http://barlmandln.own0.com
العمل/الترفيه : student
المزاج : 3aaaaaaaaadi
قوانين عامة :

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام ومضحك   الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 6:28 am

طبعا هوه الموضوع مهم لانى انا مش كنت فى البلد ومش عرفت غير منمكم

شكرا على الموضوع لكنه فعلا مضحك
على رأى المثل هم يبكى وهم يضحك
واحنا اتكلمنا مع رئيس مجلس المدينه وهتشوفه حاجه كويسه قريب ان شاء الله

تقبل مرورى

"التوقيع"
عفوا للذين احببتهم عبثا .....وعفوا للذين أضاءتهم جراحى طويلا ..وعفوا للذين اوقعهم الحب فى شراكه النورانى الخادع فارتفعت اشجار روحهم الى افاق العلم ثم هوت بهم فى ليل الرماد الطويل
ومهما يكن فى البدء كان الحب ..وفى المنتهى يكون الحب... ولن يخسر الحب ابدا...فسلام على الحب ..حين يبدأ..وحين يظل.. وحين ابطاله فى المنافى البعيده


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الدنجوان
عضو برلماني شديد
عضو برلماني شديد
avatar

ذكر الموقع : BARLMANDLN.OWN0.COM

مُساهمةموضوع: رد: خبر هام ومضحك   الثلاثاء سبتمبر 22, 2009 8:20 am

لا علي فكره يا ايسة مش قريبا هو فعلا التمثال رجع

وقام وفد من برلمان الطلائع بنفسه للاشراف علي عمليات الترميم والتحدث مع مهندسي الصيانه والتريميم

والان التمثال في مكانه

وبدال السيوخ الخشب اللي في رجله وضعت سيوخ من الحديد

والسيف الذي يحمله الفارس تم صناعته من النحاس

وتمثال المرأه اللي عند دخله البلد التانيه

جاري ترميمه الان احتياطيا بطلب من برلمان شباب وطلائع الدلنجات

وشكرا لرئيس المدينة تنفيذه لطلبنا

وبالنسبة لتزيين المدينة

جاري عمل جدارية تحت اشراف مهندستين من اكفا المهندسين في هذا المجال بالاشتراك مع برلمان الشباب والطلائع

ومكان الجداريه ديا عند المسله

تقبلوا جميعا مروري

"التوقيع"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
خبر هام ومضحك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
♂♂l][Ξ¯▪ـ‗_Barlaman_‗ـ▪¯Ξ][l♂♂ :: آخر الأخبار :: الاخبار المحليه-
انتقل الى: