♂♂l][Ξ¯▪ـ‗_Barlaman_‗ـ▪¯Ξ][l♂♂
نكت دمار 1 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت دمار 1 829894
ادارة المنتدي نكت دمار 1 103798
نكت دمار 1 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت دمار 1 829894
ادارة المنتدي نكت دمار 1 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تكلم تجد من يسمع -برلمان الشباب والطلائع-

الرئيسيةالبوايةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت دمار 1

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

نكت دمار 1 Empty
مُساهمةموضوع: نكت دمار 1   نكت دمار 1 Icon_minitimeالأحد يوليو 26, 2009 6:35 pm

كلب عادى مر بالقرب من كلب بوليسى قال يارتنى كنت كملت تعليمى .

واحد سأل الاستاذ:ليه القلب بيدق؟
رد الاستاذ:عشان المعدة ترقص.

فى غبى يصيد حمام وهو لابس بيجامه اسألوه ليه؟
قال:عشان الحمام يحسبنى نايم.

معلمة كتبت على السبورة علامه =
وسألت احد التلاميذ:مااسم هذة العلامة؟
رد التلميذ:علامه11نايمة.

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

صعيدي حاط فوق راسه طابوق (بلكة) ... لـيـش ؟؟ يـبـغى يـبنـي مـسـتقـبـلـه
----------------------------------------------------------------
صعيدي كان في جنازة زوجته ... ويضحك ... سألوه ليش تضحك ؟؟؟ قال : اول مره في حياتي اعرف زوجتي رايحة وين
واحـد راح لـطـبـيـب الاسـنـان ... قـال يادكـتـور شـيـل لـي سـنـي ... وخـل لـي شــيـعـي
في بنت دائما لما تشوف أي شيء جديد في بيتهم تسأل أمها أمي من جاب المكتبة هذي ..ترد الأم جارنا ابو محمد ترد البنت تسأل ومن جاب هذه الاشياء الحلوة..ترد أمها جارنا ابو محمد... واستمر الحال بهذا الشكل ...البنت تسأل... والأم ما عندها رد غير جارها ابو محمد... وبعدين قالت البنت أمي ليش جارنا ابو محمد يشتري لنا كل شيء وأبوي ما يجيب شيء للبيت ... ردت الأم وقالت: والله يا بنتي لو كنت بعتمد على أبوكي.... مـا كـنـت إنـت جـيـتـي
---------------------------------------------------------------
قيل ان شخص ترك كل ماورائه بعد موته لملجأ الايتام ... فلما جاء المسؤلون عن الملجأ لاستلام التركة.... وجدوه قـد تـرك ثـمـانـيـة اولاد
فـيـه واحـد قـروي ومـشـؤم.... ضـحـك لـلــدنـيـا ... تـفـلـت عـلـيـه
قـرد .... مـولـع فـي بـنـت ويـلاحـقـهـا ... لـيـش ؟؟؟؟؟ اسـمـهـا مـــوزه

مره واحد ابنه طلع من الأوائل عمل ايه ؟؟؟؟ شفروه
-------------------------------------------------

مرة واحد وقف تاكسي و قاله : فاضي ياسطى ؟؟؟ قاله : ايوه فاضي.. قاله: طيب تعالى اقعد معايا عالقهوة شوية
-----------------------------------------

حشاش بيقول لصاحبه:

انا حلمت امبارح أننا بقينا فنانين انت فنان تشكيلي ......وانا فنان اشكيللك
---------------------------------------
واحد رمى يمين الطلاق على مراته ما جاش فيها
---------------------------------------

واحد كهربائى اتجوز أربعة...جابلهم مشترك
----------------------------------------
فى بلد كلها أغبية فى نهاية هذه البلد حفره كبيرة كل ما واحد يعدى يقع فى هذه الحفره فقالوا لازم نجيب حد ذكى يحل المشكلة دى ...... جابو أذكى ثلاثة فى البلد الأول قال: أحنا نقف هنا واللى يقع نطلعه ونوديه المستشفى الثانى قال له أنتى غبى مأحنا نجيب الإسعاف تقف هنا واللى يقع تخده هى وتوديه المستشفى .......فقال الثالث أما أنتو بلد أغبيه صحيح مأحنا نردم الحفره دى ونحفر وحده عند المستشفى علطول
-------------------------------------------

مرة واحد بيستهبل اتجوز واحدة بتستهبل اول ما خلفم خلفوا ولد اول ما نزل عمل نفسة ميت

مرة اتنين مساطيل قاعدين في الاستاد واحد بيقول للتانى.. تلف الاستاد دة فى قد اية رد عليه .. في سجارتين

جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار .... فنشرة الاخبار طولت فراح الاولانى قال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهارد كدة؟ فراح التانى رد عية وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة

مره واحد عبيط اشترك فى اسرع مسابقة رسم ، بدأت المسابقة ورسم نقطة..... المشرف بيسأله ايه ده يا ابنى .... فقاله ده فيل بس جاى من بعيد يا فندم

التلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك... المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد

مرة واحد مفلس صحى الصبح فتح الدولاب لقى عشرين جنية قال اية عشرة هجيب بيها كباب والتانية حشيش فجاة الباب خبط قال مين قالة بوليس ام جاى رامى العشرة جنية من الشباك

غبى سألوه...تعرف ايه عن السيفون؟ قاللهم ده صندوق في حبل صغير بتضغطه فبيطلع لك مايّه ،...... يابتلحق تشرب يامبتلحقش

المـســاطـيــل

اتنين مساطيل اعدين يحششو في المقابر ومرت جنازة فواحد بيقول للتاني هي جنازة مين دي يا محمد؟ فرد علية دي جنازة الشيخ محروس فقال الاولاني يا حول الله
وتاني يوم وهما اعدين في نفس المكان مرت جنازة فنفس الشخص سال بيقول للتاني هي جنازة مين دي يا محمد؟ فرد عليه دي جنازة الشيخ محروس فقال الاولاني يا حول الله
وتالت يوم وهما اعدين في نفس المكان مرت جنازة فنفس الشخص سال بيقول للتاني هي جنازة مين دي يا محمد؟ فرد عليه دي جنازة الشيخ محروس
فرد عليه هي الدنيا ملطشة معاه كدة لية

واحد حشاش خد مرتبه أول الشهر .. فبيقسم فلوسه
ميت جنيه ايجار .. ميت جنيه كهرباء .. ميتين جنيه حشيش
راح الباب مخبط
قال المحشش : مين
قالولو البوليس
راح مقطع الميتين جنيه بتوع الحشيش

البوليس عمل كبسة على شوية شمامين و لفت نظره ان فيهم عيل صغير قوي واخد ركن لواحده وعمال يسحب , فقام مقرب منه و سأله: و الشمام الصغير اسمه ايه؟
قام الواد رد عليه و قاله : كنتلوب يا بيه

واحد مسطول قاعد يسمع تعليق مباراة مع صاحبه .. سمع المعلق يقول : دربكه في نص الملعب _ دربكه بين اللاعبين – دربكه قرب منطقة الجزاء – يا ساتر .. دربكه أمام المرمى
يا سلااااااام .. أخيراً هدف جميل جداً من دربكه أمام المرمى
فقال المسطول لصاحبه : ( دربكه ) دة لاعب ممتاز

محشش طلبت منه مراته أنه يخرج معاها..قالها أعملى لى شتاء فرشت له ميه قالها أعملى لىبرق فولعت النور و طفيته قالها أعملى لى عواصف شغلت له المروحه فى الأخر ..قالها يا مجنونه حد يخرج فى الجو الوحش ده

اتنين مساطيل ماشيين على رجليهم فى شارع صلاح سالم.. فواحد سأل التانى : إنت ممكن توصل لآخر الشارع ده فى أد إيه ؟ فالتانى قاله : فى خمستاشر سنة ...فرد الأولانى وقاله : يااااااااه .. يابن الإيه يا صاروخ

واحد مسطول رجع بيتهم و مش عارف يفتح الباب فصحى ابنه على صوت الباب قال مين رد عليه انا ياد قله مين بابا احدفلك المفتاح قاله المفتاح معايا إحدفلى الخرم

إتنين مساطيل .
واحد بقول للتاني : لو مفيش ستات في الدنيا كان إيه إلي حصل . إتاني قاله : مكنش الراجل إتجوز على مراته

اتنين مساطيل واحد بيقول للتانى : تصدق ان بوش جاى مصر بكره قاله : و ايه يعنى علىِِ الطلاق الاهلى يغلبه

اتنين مساطيل واقفين مستنيين الاوتوبيس فالاول بيسال: هنعرف الاتوبيس ازاى
التانى قاله بسيطه اللى هيجى يقف هنا يبقى اتوبيس
قاله طب والكومسارى قاله: بسيطه اللى هيحط ايده على كتفك يبقى الكومسارى ...ندفعله الاجره فجه الاتوبيس ركبوا جه واحد حط ايده عليهم فطلعوله الاجره وبيدوهالوا.. فقالهم: انا مش الكومسارى انا ضابط بحريه....
قاللوا شوفت شورتك المنيله ..ادينا ركبنا باخره

واحد مسطول زهقته ذبانه فام قطع اجنحتها وقالها دقيها مشي دالوقت

محشش مسكته الشرطه وركبوه السياره معهم سمع صوت الونان قالهم ادعس الشرطه جات

واحد مسطول ماشي في الشارع خبط في عمود ... حط
ايده علي راسة لقى دم.... طلع منديل ربط العمود ومشي

محشش مسكوه في المطار ..قالو له جايب معك بودرة الجمرة الخبيثه ..قالهم لا والله ياجماعه ديه مخدرات

سواق تكسي محشش اشرت له بنت قالت له ممكن اروح السوق قالها ممكن بس متتأخرييش

محشش ينام اول حصتين اسأله المدرس ليش .. قال علشان اسهر الحصه الاخيرة

مرة واحد مسطول قابل واحد مسطول فقاله تصدق انى اجددنا الفراعنة قعدوا يبنو فى الاهرمات 5000 سنة
فرد المسطول التاني وقال
من حقهم ماهو كل ما يرصوا حجر تكبس عليهم الحكومة

واحد محشش حط للراديو حجرين المذيع اتسطل

اتنين محششين سايقين سيارة بسرعة مرة يمين و مرة شمال .... لحقهم شرطي و وقفهم .... قال الشرطي: رخصك؟ السايق مد ايده على جيبته....قال المحشش التاني: و الله ما تدفع .... المحشش الأول قاله: يا عم اسكت انا اللي عازمك

كلب بيلحق في محشش .. بيجري من شارع لشارع .. وصل لدوار كبير بيلف والكلب وراه
شافوا واحد .. قالي له : اجري الكلب قرب منك
قال له : ماتخفش .. سابقه بلفتين

مرة واحد تاه في الصحرا فطلعوا عليه قطاع طرق مساطيل قلولو انت معانا ولا مع الناس التانيين قلوهم لا انا معاكم فقلوا احنا الناس التانيين

محشش تاني بيسأل صاحبه
انت تولدت يوم ايه ؟
قال له يوم جمعة
قال له .. يا كداب .. الجمعة ديه اجازة

سكران اول ما روح بيتهم راح رامي مراتة من الشباك
رح سكران تانى لاقى مراتة راح بسها
راحت بيساه راح السكران التانى قالو يا عم ماهى شغالة .. امال رامتها لية ؟
الجنرال
عضو برلماني
عضو برلماني
الجنرال

ذكر

نكت دمار 1 Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت دمار 1   نكت دمار 1 Icon_minitimeالجمعة يوليو 31, 2009 1:42 am

ثانكس لمجهودك
تقبل مروري
lost angel
عضو برلماني شديد
عضو برلماني شديد
lost angel

انثى الموقع : https://barlmandln.own0.com
العمل/الترفيه : student
المزاج : 3aaaaaaaaadi
قوانين عامة : نكت دمار 1 111010

نكت دمار 1 Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت دمار 1   نكت دمار 1 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 5:49 am

cheers cheers cheers cheers

نيييييييييس
تقبل مرورى

نكت دمار 1
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت دمار 2